april 17, 2016

Veelgestelde vragen

Routebeschrijving-lopend-naar-Dinoland-vanaf-Station-Zwolle

Kan ik naar Dinoland met het openbaar vervoer?
Ja, Dinoland ligt op ongeveer 15 minuten lopen vanaf station Zwolle.

De blauwe stippellijn op het kaartje is een stoep / fietspad naast een normale rijweg van station Zwolle naar Dinoland.

 


Hoe kom ik bij het park?
Komt u met de auto naar Dinoland, dan kunt u vanaf de snelweg (A28) het beste afslag Zwolle Zuid (Afrit 18) aanhouden of vanuit Zwolle Zuid de IJsselallee nemen.

Klik hier voor de uitgebreide routebeschrijving.
Routebeschrijving


Moet ik rekening houden met kleding?
Voor het beklimmen van ons hoogteparcours is het verplicht om dichte schoenen te dragen (sandalen of slippers voldoen hier niet aan) in verband met de veiligheid.
Kom je in de zomer langs? Neem droge kleding/handdoek mee indien de kinderen met water willen spelen.


Mag de hond mee naar Dinoland?
Honden zijn bij Dinoland welkom. Ze mogen overal op het park komen, behalve in de overdekte speelhal. Verspreid over het terrein zijn drinkbakken te vinden. Ook is er een hondentoilet aanwezig.


Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
We hebben liever niet dat je zelf eten en drinken meeneemt. Het meenemen van fruit en snoep is geen probleem. Wil je eigen etenswaren meenemen vanwege een allergie of een andere reden, neem dan even contact met ons op via info@dinoland.nl of 038-4680260. Er is bij Dinoland een ruim restaurant aanwezig, met een gevarieerde menukaart. We proberen zoveel mogelijk rekening met diëten en allergieën te houden. Klik hier voor meer informatie over ons restaurant en de menukaart.


Hoe staat het met de toegankelijkheid voor rolstoel- en scootmobielgebruikers?
Ons gehele park is rolstoel- en scootmobielvriendelijk. Tevens zijn er rolstoeltoiletten aanwezig.


Kun je een ijsje tappen zonder het kinderfeest arrangement?
Ja dat kan. Je kan zelf 1 euro in het softijs-apparaat werpen, of een muntje kopen in het restaurant om een ijsje te tappen


Is de museumkaart geldig?
Nee, de Museumkaart is bij Dinoland niet geldig.


Kan het seizoensabonnement door verschillende mensen gebruikt worden?
Het abonnement is persoonlijk en niet overdraagbaar. Er wordt een foto gemaakt en deze komt op het pasje te staan.


De datum voor de kinderfeestjes staat op rood, kan ik wel gewoon komen?
Wij hebben een maximum aantal kinderfeestjes ingesteld. U kunt altijd wel komen via de normale dagentree, dit hoeft niet gereserveerd te worden. Heeft u meer dan 10 personen in totaal dan geldt het groepstarief.


Zijn er lockers/kluisjes?
Ja, wij hebben lockers waar u gratis gebruik van kunt maken door middel van een cijferslot.


Kan ik een kadobon kopen?
Wij kunnen een leuk kadopakketje voor u klaarmaken met daarin de gewenste entreekaarten. Deze zijn zonder datum en het hele seizoen 2017 geldig. Stuurt u daarvoor even een mail naar info@dinoland.nl. De betaling kunt u overmaken en wij sturen het pakketje per post naar u toe.


Kan ik online vooraf kaarten kopen?
Nee, deze mogelijkheid is er niet. Aangezien wij geen versnelde kassa-entree hebben voor online tickets heeft dit geen voordeel. U kunt ter plaatse bij de kassa entreetickets kopen.


Ik heb een bon van de Postcode loterij. Kan ik deze inwisselen op een kinderfeestje?
Nee, dit is niet mogelijk. De bon is het gehele seizoen 2017 geldig bij een standaard dagticket voor 2/3 jaar of vanaf 4 jaar. De bon is niet geldig bij arrangementen.


Kunnen we hier betalen met de creditcard?
Nee, helaas kan er niet betaald worden met de creditcard.


Kan ik met een kinderfeestjes arrangement mijn seizoenskaart gebruiken? Zo ja, hoe werkt dit?
Nee, dit is niet mogelijk. De seizoenskaart is niet geldig i.c.m. arrangementen.


Mag ik tussentijds, wanneer ik Dinoland bezoek, het park verlaten en later op de dag terugkomen?
Ja, dit is geen probleem. Hier hebben we een stempeltje voor.


Hebben jullie ook glutenvrij eten?
Wij hebben diverse glutenvrije producten in ons assortiment, zoals frikandel, frites, mayonaise, pizza, meer”granen” broodje, hamburger, cakejes met abrikoos en salades. Om kruisbesmetting te voorkomen werken wij met een aparte, specifiek voor glutenvrij bestemde frituur.