april 17, 2016

Veelgestelde vragen

Kan ik naar Dinoland met het openbaar vervoer?
Ja, Dinoland ligt op ongeveer 15 minuten lopen vanaf station Zwolle.

OV routeplanner


Hoe kom ik bij het park?
Komt u met de auto naar Dinoland, dan kunt u vanaf de snelweg (A28) het beste afslag Zwolle Zuid (Afrit 18) aanhouden of vanuit Zwolle Zuid de IJsselallee nemen.

Maak hieronder gebruik van de verschillende routeplanners, met de auto of het openbaar vervoer routeplanners.

auto routeplanner OV routeplanner


Moet ik rekening houden met kleding?
Voor het beklimmen van ons hoogteparcours is het verplicht om dichte schoenen te dragen (sandalen of slippers voldoen hier niet aan) in verband met de veiligheid.
Kom je in de zomer langs? Neem droge kleding/handdoek mee indien de kinderen met water willen spelen.


Mag de hond mee naar Dinoland?
Honden zijn bij Dinoland welkom. Ze mogen overal op het park komen, behalve in de overdekte speelhal. Verspreid over het terrein zijn drinkbakken te vinden. Ook is er een hondentoilet aanwezig.


Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
We hebben liever niet dat je zelf eten en drinken meeneemt. Het meenemen van fruit en snoep is geen probleem. Wil je eigen etenswaren meenemen vanwege een allergie of een andere reden, neem dan even contact met ons op via info@dinoland.nl of 038-4680260. Er is bij Dinoland een ruim restaurant aanwezig, met een gevarieerde menukaart. We proberen zoveel mogelijk rekening met diëten en allergieën te houden. Klik hier voor meer informatie over ons restaurant en de menukaart.


Hoe staat het met de toegankelijkheid voor rolstoel- en scootmobielgebruikers?
Ons gehele park is rolstoel- en scootmobielvriendelijk. Tevens zijn er rolstoeltoiletten aanwezig.


Kun je een ijsje tappen zonder het kinderfeest arrangement?
Ja dat kan. Je kan zelf 1 euro in het softijs-apparaat werpen, of een muntje kopen in het restaurant om een ijsje te tappen


Is de museumkaart geldig?
Nee, de Museumkaart is bij Dinoland niet geldig.


Kan het seizoensabonnement door verschillende mensen gebruikt worden?
Het abonnement is persoonlijk en niet overdraagbaar. Er wordt een foto gemaakt en deze komt op het pasje te staan. In seizoen 2020 zijn er vanwege Corona geen seizoenskaarten.


De datum voor de kinderfeestjes staat op rood, kan ik wel gewoon komen?
Wij hebben een maximum aantal kinderfeestjes ingesteld. U kunt altijd wel komen via de normale dagentree, dit hoeft niet gereserveerd te worden. Heeft u meer dan 15 personen in totaal dan geldt het groepstarief.


Zijn er lockers/kluisjes?
Nee, vanwege Corona zijn er in seizoen 2020 geen kluisjes.


Kan ik een kadobon kopen?
U kunt in 2020 via onze website een kadobon kopen. U ontvangt dan kortingscodes waarmee de ontvanger online een ticket kan reserveren op de door hen gewenste datum. Houd u er rekening mee dat we in 2020 beperkt open zijn, in ieder geval wel de gehele zomervakantie.


Kan ik online vooraf kaarten kopen?
Ja, er is de mogelijkheid om online kaarten te kopen. In seizoen 2020 kan er vanwege Corona ook alleen online kaarten gekocht worden en is het noodzakelijk om een kaartje gekocht te hebben voorafgaand aan het bezoek.


Kunnen we hier betalen met de creditcard?
Ja, er kan betaald worden met de creditcard.


Kan ik met een kinderfeestjes arrangement mijn seizoenskaart gebruiken? Zo ja, hoe werkt dit?
Ja, dit is mogelijk. Er wordt een gereduceerd bedrag gevraagd voor onder andere de lunch.


Mag ik tussentijds, wanneer ik Dinoland bezoek, het park verlaten en later op de dag terugkomen?
Ja, dit is geen probleem. Hier hebben we een stempeltje voor.


Hebben jullie ook glutenvrij eten?
Wij hebben diverse glutenvrije producten in ons assortiment, zoals frikandel, frites, mayonaise, meer”granen” broodje, hamburger, pecannotencake en salades. Om kruisbesmetting te voorkomen werken wij met een aparte, specifiek voor glutenvrij bestemde frituur.


Hebben jullie ook buggy’s te leen?
Ja, wij hebben gratis buggy’s te leen welke eruit zien zoals de buggy hieronder.

BOEK NU BOEK NU
top-btn